1. levering van uw bestelling :

Leveringen binnen de gemeente Gorinchem & Barendrecht worden gratis bij u thuis bezorgd ( bij een minimale besteding van €50,- ). Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en betaald zullen wij contact met u opnemen om een aflevermoment af te spreken wat u het beste uitkomt. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel.

U kunt per bestelling maximaal 18 flessen bestellen om te verzenden.Wilt u meer flessen bestellen dan kunt u alleen kiezen voor gratis bezorging in Gorinchem en Barendrecht of u kunt de bestelling ophalen in de winkel.

2. Bezorging via postnl :

  • Welke levertermijnen en -tijdstippen voor uw bestelling via postnl gelden, kunt u zien via postnl.
  • Indien u op een werkdag voor 16:00 bestelt, levert postnl zo spoedig mogelijk de bestelling af op een bezorgadres in Nederland. Er wordt naar gestreefd deze levertermijnen en -tijdstippen te halen, maar we kunnen de levermomenten helaas niet garanderen. U kunt ons dus niet aanspreken op een te late levering.
  • Wij verzoeken u op het overeengekomen bezorgmoment aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. De bezorgers van postnl zullen bij twijfel over vereiste leeftijd vragen om legitimatie. Indien niet aan de minimumleeftijdvereiste (18 jaar) is voldaan, is onze bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen. De bestelling wordt geannuleerd en er zal 10,00 euro aan annuleringskosten in rekening worden gebracht.
  • De bezorgers zullen u vragen voor ontvangst van de bestelling te tekenen.
  • Indien u op het overeengekomen bezorgmoment niet aanwezig bent, zullen de bezorgers trachten om de bestelling af te leveren bij de buren. De bestelling zal alleen worden afgegeven bij de buren indien de ontvangende persoon 18 jaar of ouder is. Indien levering bij buren ook niet mogelijk is, dan zal postnl  een bericht in de brievenbus van de geadresseerde achterlaten en de volgende dag (uitgezonderd zondag en maandag) de bestelling nogmaals aanbieden. Indien de tweede afleverpoging (via identieke procedure) niet slaagt, zal de bestelling retour gaan .

3. Ophalen bij in de winkel :

  • Welke ophaaltermijnen en -tijdstippen voor uw bestelling gelden, kunt u zien via de bestelschermen op de Website. Indien u op een werkdag voor 16:00 bestelt, kunt u de bestelling de volgende dag in onze winkel ophalen.Wij streven ernaar deze ophaaltermijnen en -tijdstippen te halen, maar we kunnen de momenten helaas niet garanderen. U kunt ons dus niet aanspreken op een te late levering.
  • U dient je bestelling binnen 7 dagen na levering op te halen in onze winkel. Indien er twijfel is of u voldoet aan de geldende leeftijdseis van 18 jaar, dan dient u zich te legitimeren voordat de bestelling wordt overhandigd. Indien dit niet gebeurt binnen 10 dagen, dan zal de bestelling retour gaan naar ons Distributie Centrum. De klant krijgt het orderbedrag minus de verzendkosten (€ 6,95) vergoed. Indien de reden dat de levering niet heeft kunnen plaatsvinden erin gelegen is dat één of meerdere keren niet vastgesteld kon worden dat aan het minimumleeftijdsvereiste is voldaan, zal 10,00 euro aan annuleringskosten in rekening worden gebracht.

4. verzendkosten:

verzenden van uw bestelling

U kunt de online bestelling uitsluitend betalen via iDeal (direct betalen via internetbankieren), . U ontvangt de factuur van de bestelling via de email. Voor meer informatie over iDeal verwijzen we je graag door naar http://www.ideal.nl/consument/

Onze verzendkosten zijn tot 10 KG via postnl € 7,50 euro  en boven de 10 KG €14,00 euro

5. Retourneren :

  1. Indien je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Hiertoe dient u contact op te nemen met onze winkel (0183-515291) die u dan het retourproces en geldende voorwaarden nader aan je zullen toelichten. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de originele verpakking en inhoud inclusief het etiket van het product onbeschadigd is. De kosten voor retourzendingen komen voor uw rekening.
  2. De ontvangen bestellingen dienen direct op zichtbare defecten te worden gecontroleerd. Bij geconstateerde (zichtbare en onzichtbare) defecten dient u na het constateren van die defecten contact op te nemen met onze winkel die het retourproces en de geldende voorwaarden nader aan u zullen toelichten. We raden u aan het verzendbewijs voor de eigen administratie te bewaren.
  3. In geval van breuk of foutief geleverde artikelen kunt u er voor kiezen om het bedrag van het desbetreffende artikel gecrediteerd te krijgen of het product nagestuurd te krijgen. In geval van breuk doen wij dit alleen indien de breuk gemeld is uiterlijk de eerstvolgende werkdag volgend op de dag waarop bezorgd is. Wij verwachten daarom dat u het bezorgde pakket direct na ontvangst controleert op breuk.
  4. Aanpassing van het te betalen bedrag of retournering van het reeds betaalde bedrag gaat als volgt:
  • iDeal: Binnen een week na ontvangst van uw retourzending, wordt het geld terug gestort op uw rekening. Indien een artikel niet retourneerbaar is vanwege bijvoorbeeld breuk, dan zal Drankenhuys van Kempen binnen een week na melding defect aan de Klantenservice het betreffende retourbedrag terugstorten op je rekening.

 

   

Totaal  

 x 

Winkelwagen is leeg
   

Openingstijden winkel  

Maandag 10.00 - 17.30
Dinsdag 10.00 - 17.30
Woensdag 10.00 - 17.30
Donderdag 10.00 - 21.00
Vrijdag 10.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 17.00
Zondag Gesloten
   
   
© @2016 Drankenhuys van Kempen